...

بی تو من یک خرمن دردم       /  بی تو من یک آتش سردم

بی تو من فرجام خوبیها/                        بی تو من  نامرد  نامردم

بی تو من تنهای تنهایم/                          گریه هایم   چاره    دردم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. Sh@kila
شنبه 11 ارديبهشت 1395 . 13:1
...
♥ معتاده همیم ♥ نگو اومده وقت ترکم...
...
ABOUT

به وبلاگ من خوش آمدید
...
...
CAT...S
...
TAGS
...
LINKS
ابزار وبلاگ
خرید لایسنس نود32
عشق
یــه בُخــــ♥ــــے بـے مـَـغـــز...ツ
(وبلاگ امیر)ɮɨӄɦɨǟʟ
˙·٠•ღ❤عاشقـــــــــــ❤ღ•٠·˙
ازمایشگاه مجازی
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معتاده همیم نگو اومده وقت رفتن... و آدرس motadehamim.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





...
OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


SongText.in
song code
body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/nature/nat-10/nat983.cur), progress !important;}Cute Bunny 
Holding Heart